Satuin löytämään noin kuukauden vanhan kuitin parturivierailusta ja huomasin että olen vahingossa maksanut 113 euroa 13 euroa maksavasta palvelusta. Menen heti huomenna kysymään paikan päältä mutta ajattelin että olisi hyvä tietää mitä mieltä lakimies on asiasta.

1 vastaus


Minilex

13 vastausta

Soita lakimiehelle - 0600 12 450

Hei,

Vastaavat tilanteet ovat suhteellisen yleisiä, eli maksu on esimerkiksi vahingossa suoritettu kahteen kertaan tai palveluntarjoaja on ottanut virheellisen veloituksen kuluttajan tililtä. Näissä ensisijainen asian ratkaisukeino on reklamaation tekeminen ja asian ratkaiseminen palveluntarjoajan kanssa. Kuluttaja-asiamiehen julkaisemassa linjauksessa on asiasta linjattu siten, että maksun saanut yritys on velvollinen palauttamaan aiheettoman tai ylisuuren maksun. Jos virhe kuitenkin johtuu puhtaasti kuluttajan huolimattomuudesta, yrityksellä on oikeus periä palauttamisesta aiheutuvat kohtuulliset kulut.

Jos sen sijaan kyse on erimielisyydestä kuluttajan ja yrityksen välillä siinä asiassa, paljonko veloitettavan palvelun summan tuli olla, suosittelen olemaan yhteydessä suoraan lakipuhelimeen.

Huomaathan, että lainsäädäntö on saattanut joiltain osin muuttua.
Varmista asiasi lakipuhelimesta, soita
0600 12 450.

Pyydä tarjous lakipalvelusta

 

Jätä sitomaton tarjouspyyntö lakimiehen palkkaamiseksi




Lakimiehet käsittelevät tietojasi luottamuksellisesti, eikä niitä tallenneta
Minilex.fi-palveluun.


Aiheeseen liittyvät kysymykset

 

» Edullisempaa lakipalvelua - jätä yhteydenottopyyntö »