Minulle varattiin suuhygienisti aika noin helmikuussa. Ajan piti olla 11.8.2023. Kesäkuussa minulle ilmoitettiin puhelimitse, että aikaa joudutaan siirtämään päivällä aikaisemmaksi. Luonnollisesti jäin odottamaan tästä tekstiviestimuistutusta, mutta sitä ei ikinä tullut, enkä sitten enää ajankohtana muistanut milloin aika oli. Ajan käyttämättä jättäminen johti 40€ laskuun, mikä on opiskelijalle suhteessa paljon. Reklamoin laskusta, koska YTHS asiakaspalvelija/virkailija oli sitä mieltä, että vastuu on heillä, koska txtmuistutusta ei tullut. Reklamaation jälkeen soittivat ja väittivät, että vastuu ei ole heillä, koska muistutusviestit ovat ulkoistettu. Heidän mukaansa riitti, että saivat minut puhelimitse kiinni ja kertoivat ajan siirtymisestä. Mitä laki sanoo? Mielestäni vastuu on heillä.