Olen valittanut kunnallisen kotihoidon laskutuksesta. Laskut ovat epämääräisiä, niistä ei käy tarpeeksi hyvin ilmi, mitkä päivät on hyvitetty. Tarkoitan sitä, kun kuukaudessa hoidan itse äitini asiat 8-10 pv/kk. Laskuissa pitäisi mielestäni näkyä selvästi ne päivät, jotka on hyvitetty. Olipa laskutus tunti- tai kuukausiperusteinen,
Valitukseni on hylätty, eikä muutosta laskujen ulkoasuun ole luvattu. MIelestäni myös kunnan tarjoamat palvelut ovat kuluttajasupjan piirissä. Kuluttajalla on oikeus tietää, mistä hän maksaa. Voinko siis valittaa kuluttaja asiamiehen kautta?

Ei vielä vastauksia

Pyydä tarjous lakipalvelusta

 

Jätä sitomaton tarjouspyyntö lakimiehen palkkaamiseksi




Lakimiehet käsittelevät tietojasi luottamuksellisesti, eikä niitä tallenneta
Minilex.fi-palveluun.


Aiheeseen liittyvät kysymykset

 

» Edullisempaa lakipalvelua - jätä yhteydenottopyyntö »

[chatbot]