Olemme puolison kanssa lyhentänyt useita satasia Bondoralle. Mutta bondora tili näyttää ettei ole lyhennyksiä jolloin tili näyttää että siellä oli vain 1,05 ja avoimia laskuja ei ole. Mitä tehdään?

1 vastaus


Minilex

60 vastausta

Soita lakimiehelle - 0600 12 450

Hei ja kiitos kysymyksestä.

Jos Bondora-tilinne näyttää, ettei lyhennyksiä ole kirjattu vaikka olette maksaneet, kannattaa ensimmäisenä tarkistaa maksutapahtumat pankkitililtänne varmistaaksenne, että maksut todella ovat menneet läpi ja että ne on maksettu oikeille maksutiedoille. Varmistakaa pankkitililtänne, että maksut on suoritettu ja että summa sekä maksun saajan tiedot täsmäävät. Varmistakaa, että maksuun on käytetty oikea viitenumero ja että maksu on tehty oikeaan eräpäivään mennessä. Jos kaikki yllä mainitut asiat ovat kunnossa, mutta tilanne ei näytä oikealta Bondora-tilillänne, ottakaa yhteyttä Bondoran asiakaspalveluun. Pidä kirjaa kaikista yhteydenotoista ja vastauksista, jotka saatte Bondoralta, sillä ne voivat olla tarpeen mahdollisissa jatkotoimenpiteissä.


Huomaathan, että lainsäädäntö on saattanut joiltain osin muuttua.
Varmista asiasi lakipuhelimesta, soita
0600 12 450.

Pyydä tarjous lakipalvelusta

 

Jätä sitomaton tarjouspyyntö lakimiehen palkkaamiseksi




Lakimiehet käsittelevät tietojasi luottamuksellisesti, eikä niitä tallenneta
Minilex.fi-palveluun.


Aiheeseen liittyvät kysymykset

 

» Edullisempaa lakipalvelua - jätä yhteydenottopyyntö »

[chatbot]