Sopimuksessani lukee, että Työnantaja on velvollinen ilmoittamaan viipymättä, jos Asiakas ei ole maksanut maksujaan maksuhuomautuksesta huolimatta.
He ovat saaneet tiedon maksurästeistä heinäkuussa ja minulle tieto on kerrottu lokakuussa, ja nyt minulta pyydetään maksuja, jotka olen heiltä laskuttanu "turhaan".
Laskutustiedot, kuinka paljon voin heiltä laskuttaa olen kuitenkin saanut kyseiseltä yritykseltä joka kuukausi ja tästä syystä myös luullut että kaikki on kunnossa ja asiakkaan laskut maksettu ajallaan, enkä ole ollut aiemmin tietoinen, että asiakas ei ole laskujaan maksanut.
Sopimuksessani kyllä lukee, että olen velvollinen hyvittämään mahdolliset luottotappiot takaisin yritykselle, mutta eikö yrityksellä tosiaan ole mitään vastuuta asiassa?