Mitä voin tehdä tilanteessa, jossa olen ostanut fitness vuosi valmennuksen ja palveluntarjoaja osoittautui täysin huijariksi. Sopimuksessa mainitut kohdat eivät täyty ja sponsorituotteet ovat olleet harhaanjohtavia. Niitä ei ole ollut edes mahdollista saada. Reklamoituani en saa muuta kuin ympäripyöreitä vastauksia, 2kk ilmaisen lisävalmennus tarjouksen ja hylätyksi ilmoitetun reklamaation.

1 vastaus


Minilex

60 vastausta

Soita lakimiehelle - 0600 12 450

Hei

Kuluttajansuojalain mukaisesti palvelussa katsotaan olevan virhe, jos se ei vastaa niitä tietoja, jotka toimeksisaaja, tässä tapauksessa valmennuksen tarjoaja, on antanut palvelun sisällöstä tai suorituksestaan taikka muista palvelun laatua tai hyväksikäyttöä koskevista seikoista palvelua markkinoitaessa tai muuten ennen sopimuksentekoa. Näiden seikkojen tulee lisäksi olettaa vaikuttaneen palvelun ostajan päätöksentekoon.

Jotta voit vedota palveluntarjoajan virheeseen, on sinun tehtävä reklamaatio kohtuullisessa ajassa. Virhetapauksessa sinulla on oikeus olla suorittamasta kauppahintaa. Lisäksi voit vaatia virheen korjaamista. Jos korjaaminen tai suorituksen uusiminen ei tule kysymykseen tai sitä ei tehdä, on sinulla oikeus hinnanalennukseen.

Jos on painavia syitä olettaa, että valmennuksessa tulee olemaan olennainen virhe, olet oikeutettu purkamaan sopimuksen siltä osin kuin palvelu on vielä suorittamatta. Siltä osin kuin palvelu on suoritettu, saat purkaa sopimuksen, jos korjaus tai uusi suoritus ei tule kysymykseen ja jos muuta seuraamusta ei voida pitää kohtuullisena.

Huomaathan, että lainsäädäntö on saattanut joiltain osin muuttua.
Varmista asiasi lakipuhelimesta, soita
0600 12 450.

Pyydä tarjous lakipalvelusta

 

Jätä sitomaton tarjouspyyntö lakimiehen palkkaamiseksi




Lakimiehet käsittelevät tietojasi luottamuksellisesti, eikä niitä tallenneta
Minilex.fi-palveluun.


Aiheeseen liittyvät kysymykset

 

» Edullisempaa lakipalvelua - jätä yhteydenottopyyntö »

[chatbot]