Perheenjäseneni kuoli ja koska hän eli sosiaalituella, sosiaalitoimisto toimitti maksusitoomuksen hautaustoimistolle.

Maksusitoomus kattoi mm. Pienen kukkalaitteen, jonka kävin valitsemassa katalogista. Tai näin minulle annettiin ymmärtää.

Nyt sitten tuli 120 €uron lasku kukkalaitteesta ja kyseltyäni asiasta, hautaustoimiston edustaja pahoittelee, että olen ymmärtänyt väärin asian.

Eli lyhyesti, tilanne on sana sanaa vastaan.

Kumman vika tässä tapauksessa?

Itse koen, että tuotetta tai palvelua myyvän yrityksen velvollisuus on varmistaa, että asiakas tietää, mitä on ostanut. Varsinkin tällaisessa tapauksessa, jossa vainaja vielä krematorioitiin. Eli miksi sinne olisin hyviä kukkia edes poltettavaksi halunnut.

Eli mitäs nytvaihtoehtoja?

Ei vielä vastauksia

Aiheeseen liittyvät kysymykset