Tein sopimuksen kauneusklinikan kanssa johon kuului hoitosarja sekä kallis kosmetiikkapaketti. Tuote ja hoitokäynti aiheutti minulle kuitenkin pahoja allergisia oireita joista sain lääkärintodistuksen, jossa lääkäri ei suosittele kyseisiä tuotteita ja hoitoja jatkettavan. Sopimuksessani lukee että kauppa voidaan purkaa "Asiakkaan terveydentilassa tapahtuva muutos (sairaus), joka estää tuotteiden ja palvelun käytön (todistettava kirjallisesti). Seuraavaksi mainitaan että "mikäli kauppa puretaan, tuotteet ja käytetyt palvelut veloitetaan yleisen hinnaston mukaisesti" Onko lääkärintodistukseni riittävä tässä tapauksessa perumaan kauppa, ja voiko avaamattomat tuotteet palauttaa? Oireet ilmenivät heti ensimmäisen hoitokerran jälkeen ja toivoisin voivani palauttaa 1000e arvoiset tuotteet.