Hei,paikallinen phpoy myi minulle vuosi sitten nopeimman/kalliimman netin mitä saa.nyt 3lla kerralla kun korjausmies kävi selvisi että nopeus ollutkin vain puolet mutta hinta kallein,väittävät että vain 3kk ollut hitaampi yhteys mutta sitähän ei tiedä kuin he itse koska vika on tapahtunut,3kk sitten taloyhtiön nopeuksia päivitettiin ja minun vahingossa laskettiin puoleen tai näin he väittävät.korjaaja sanoi että ei sitä näe milloin on nopeus muuttunut?lisäksi joku siltaportti on uupunut koko vuoden.nyt lupasivat korvata 3kk netin hinnan,mielestäni täyttä soopaa.asumme pienellä kylällä ja he tarjoavat koko alueen internetin.pitäsköhän tehä isompi asia.kyseessä on sopimusrikkomus ja hintaa otettu täysi vaikka nopeus vain puolet siitä mitä maksan. Apua ja kiitos vastauksesta jo etukäteen.

1 vastaus


Minilex

60 vastausta

Soita lakimiehelle - 0600 12 450

Hei,

sinun voi olla erittäin vaikea osoittaa, että nopeus ei ole vastannut sovittua ensimmäiseltä yhdeksältä kuukaudelta. Isomman jutun tekemiseksi sinulla pitäisi olla jotakin näyttöä siitä, että nopeus on ollut alusta alkaen pienempi kuin mitä on sovittu. Joka tapauksessa viimeisen kolmen kuukauden hinnan on toki tultava korvatuksi, niin kuin he itsekin myönsivät.

Huomaathan, että lainsäädäntö on saattanut joiltain osin muuttua.
Varmista asiasi lakipuhelimesta, soita
0600 12 450.

Pyydä tarjous lakipalvelusta

 

Jätä sitomaton tarjouspyyntö lakimiehen palkkaamiseksi




Lakimiehet käsittelevät tietojasi luottamuksellisesti, eikä niitä tallenneta
Minilex.fi-palveluun.


Aiheeseen liittyvät kysymykset

 

» Edullisempaa lakipalvelua - jätä yhteydenottopyyntö »

[chatbot]