Minilex - Lakipuhelin

Reklamoimalla kuluttaja ilmoittaa halunsa vedota sopimusrikkomukseen

» Lakipuhelin neuvoo - Soita 0600 12 450 »

Kuluttajan on ilmoitettava elinkeinonharjoittajalle, mikäli hän haluaa vedota elinkeinonharjoittajan sopimusrikkomukseen tai sen seuraamuksiin. Tätä ilmoitusta kutsutaan reklamaatioksi. Reklamaatio toimitetaan elinkeinonharjoittajalle tai muulle, joka on toiminut välittäjänä kaupassa myyjän lukuun taikka henkilölle, joka on sitoutunut vastaamaan tavaran ominaisuuksista. Neutraaliksi reklamaatioksi kutsutaan kuluttajan ilmoitusta myyjän sopimusrikkomuksesta. Tämän jälkeen sopimusrikkomukseen liittyvät vaatimukset on yksilöitävä.

- Lakipuhelin neuvoo aamusta iltaan joka päivä -


Pyydä tarjous lakipalvelusta

 

Jätä sitomaton tarjouspyyntö lakimiehen palkkaamiseksi




Lakimiehet käsittelevät tietojasi luottamuksellisesti, eikä niitä tallenneta
Minilex.fi-palveluun.


 


Selvitämme maksutta, tarvitseeko sinun maksaa lakikulujasi

Tiesitkö, että monissa asioissa lakikulusi ovat katettavissa kotivakuutuksen oikeusturvavakuutuksesta tai julkisesta oikeusavusta. Usein lakikulut voidaan myös vaatia vastapuolen maksettavaksi.

Lähettämällä yllä olevan tarjouspyynnön tai soittamalla asiakaspalveluun 0400 4111 43 saat:

  • maksuttoman selvityksen lakikuluistasi
  • maksuttoman alkukartoituksen asiaasi
  • halutessasi asiaasi erikoistuneen juristin maan kattavasta, laajasta juristiverkostosta.

Jos tarvitset vain lakineuvontaa, niin soitathan lakipuhelimeen 0600 12 450. Asiakaspalvelu ei anna lakineuvoja.

Aiheeseen liittyvät artikkelit


 

Selaa lakitietoa

 

[chatbot]