» Lakipuhelin neuvoo - Soita 0600 12 450 »
Kuluttajansuojalainsäädännön tavoitteena on suojata kuluttajaa, koska kuluttaja oletetaan heikommaksi osapuoleksi kuluttajan ja elinkeinonharjoittajan välisessä kaupassa. Kuluttajan suojaksi on elinkeinonharjoittajalle asetettu velvollisuuksia, joiden tarkoitus on varmistaa, että kuluttaja esimerkiksi saa oikeat tiedot kaupan kohteesta ja voi tehdä ostopäätöksen oikean tiedon pohjalta. Tämä osio käsittelee elinkeinonharjoittajan velvollisuuksia, kuten huolenpito- ja reklamaatiovelvollisuutta, neuvontavelvollisuutta sekä tiedonantovelvollisuutta.
» Etsitkö vastausta lakiasiaasi? - Soita 0600 12 450 »
Aihealueen lakiartikkelit
Pyydä tarjous lakipalvelusta
Jätä sitomaton tarjouspyyntö lakimiehen palkkaamiseksi
Lakimiehet käsittelevät tietojasi luottamuksellisesti, eikä niitä tallenneta
Minilex.fi-palveluun.