Pyydä tarjous lakipalvelusta
Jätä sitomaton tarjouspyyntö lakimiehen palkkaamiseksi
Lakimiehet käsittelevät tietojasi luottamuksellisesti, eikä niitä tallenneta
Minilex.fi-palveluun.
Lakimiehet käsittelevät tietojasi luottamuksellisesti, eikä niitä tallenneta
Minilex.fi-palveluun.
Minilex
13 vastausta
Soita lakimiehelle - 0600 12 450
Vastaavat tilanteet ovat suhteellisen yleisiä, eli maksu on esimerkiksi vahingossa suoritettu kahteen kertaan tai palveluntarjoaja on ottanut virheellisen veloituksen kuluttajan tililtä. Näissä ensisijainen asian ratkaisukeino on reklamaation tekeminen ja asian ratkaiseminen palveluntarjoajan kanssa. Kuluttaja-asiamiehen julkaisemassa linjauksessa on asiasta linjattu siten, että maksun saanut yritys on velvollinen palauttamaan aiheettoman tai ylisuuren maksun. Jos virhe kuitenkin johtuu puhtaasti kuluttajan huolimattomuudesta, yrityksellä on oikeus periä palauttamisesta aiheutuvat kohtuulliset kulut.
Jos sen sijaan kyse on erimielisyydestä kuluttajan ja yrityksen välillä siinä asiassa, paljonko veloitettavan palvelun summan tuli olla, suosittelen olemaan yhteydessä suoraan lakipuhelimeen.
Huomaathan, että lainsäädäntö on saattanut joiltain osin muuttua.
Varmista asiasi lakipuhelimesta, soita
0600 12 450.